Subject: Riigitee 11300 Lagedi-Aruküla-Peningi tee valgustuse ja sidetrassi projekteerimiseks tehnilised tingimused
From: Silver Knäzev <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 13 May 2025 11:25:40 +0300

Tere

Seoses Raasiku vallas Aruküla alevikus Linnaku maaüksuse detailplaneeringu
(DP) ala arendusega rekonstrueeritakse ja ehitatakse osaliselt ümber
riigitee 11300 Lagedi-Aruküla-Peningi tee. Tee rekonstrueerimiseks on
Transpordiameti poolt väljastatud tehnilised tingimused, et
rekonstrueeritavale lõigule tuleb projekteerida ka valgustus. Palume
väljastada tehnilised tingimused välisvalgustuse rajamiseks teele ja
teeületuskohtadele.

Samuti soovime tehnilisi tingimusi Linnaku DP ala sidevarustuse optilise
sidetoru paigaldamiseks 11300 Lagedi-Aruküla-Peningi tee kinnistule alates
ELASA sidekaevust kuni Linnaku DP-ni. Sidetrassi omanikuks saab olema
Radionet OÜ.

Sidetrassi eskiis on kujutatud alloleval joonisel:

Ette tänades

Lugupidamisega

Silver Knäzev
Edites OÜ
+37256500790

 <http://www.edites.eu/> www.edites.eu

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.